• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218552 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۷ - 11:58
کبودرآهنگ قهرمان مسابقات کبدی استان همدان شد | اعزام تیم منتخب استان همدان به مسابقات قهرمانی منطقه ۲ کشور
رئیس هیئت کبدی استان همدان اعلام کرد

کبودرآهنگ قهرمان مسابقات کبدی استان همدان شد | اعزام تیم منتخب استان همدان به مسابقات قهرمانی منطقه ۲ کشور

رئیس هیئت کبدی استان همدان با اشاره به قهرمانی تیم کبودرآهنگ در مسابقات قهرمانی کبدی استان در رده سنی نوجوانان، گفت: تیم منتخب بازیکنان استان همدان به مسابقات قهرمانی منطقه دو کشور که اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

مسعود پورصالحی، رئیس هیئت کبدی استان همدان با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی کبدی استان در رده سنی نوجوانان، انتخابی مسابقات منطقه دو تیم‌های همدان، کبودرآهنگ، ملایر و تویسرکان به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند، اظهار کرد: در دور اول مسابقات تیم کبودرآهنگ با نتیجه ۶۵ بر ۳۴ موفق به شکست تیم ملایر شد و تیم همدان توانست در یک بازی نزدیک با نتیجه ۴۷ بر ۴۵ از صد تیم تویسرکان بگذرد.

 

پورصالحی با اشاره به اینکه در دور دوم کبودرآهنگ همانند بازی قبل پیروز میدان بود و توانست با نتیجه ۵۵ بر ۲۰ از صد تیم مدعی همدان عبور کند، بیان کرد: در دیگر بازی این دور، در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر دو تیم ملایر و تویسرکان به تساوی ۴۴ بر ۴۴ رضایت دادند.

 

وی با بیان اینکه با شروع دور سوم و پایانی حساسیت رقابت‌ها به اوج خود رسید و تیم‌ها برای تصاحب عناوین برتر به رقابت با یکدیگر پرداختند، خاطرنشان کرد: در نهایت تیم کبودرآهنگ موفق شد با برد قاطع ۵۹ بر ۲۹ مقابل تویسرکان مقتدرانه قهرمان رقابت‌ها شود.

 

 

رئیس هیئت کبدی استان همدان با اشاره به اینکه در دیگر بازی این دور، همدان با عبور از ملایر با نتیجه ۵۲ بر ۴۳ موفق به کسب عنوان دومی شد، عنوان کرد: تیم‌های ملایر و تویسرکان نیز به مقام سومی مشترک دست یافتند.

 

پورصالحی بیان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم منتخب بازیکنان استان همدان به مسابقات قهرمانی منطقه دو کشور که در اسفند ماه سال جاری به میزبانی استان کردستان و با حضور استان‌های همدان، کردستان، کرمانشاه و ایلام برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: از نکات ویژه برگزاری این رقابت‌ها حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده ورزش دوست همدان در سالن برگزاری رقابت‌ها بود که موجب افزایش انگیزه در میان نوجوانان ورزشکار استان همدان شد.

 

گفتنی است، مسابقات قهرمانی کبدی استان همدان در رده سنی نوجوانان، انتخابی مسابقات منطقه دو به میزبانی شهرستان همدان در سالن کوثر شهرک شهید مدنی برگزار شد.

ارسال دیدگاه شما